همه چیز درباره اینستاگرام

رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان پارسی
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

رفع مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان پارسی

راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی یکی از مشکل هایی است که در هنگام ورود به اینستاگرام ممکن است رخ بدهد ، من چند روزی می باشد که با این مشکل در هنگام ورود به اینستاگرام به مشکل بر می خورم ، مشکلی که ممکن است حتی تا دقایقی شما را معطل ورود به instagram نماید. ما در اینجا چند روش برتر داریم که به شما کمک می کند مشکل ورود به اینستاگرام را به راحتی حل نمایید.

  • این شاید پیامی باشد که شما  در هنگام ورود به اینستاگرام با آن برخورد می کنید :

دلیل باز نشدن اینستاگرام با زبان فارسی

درحال حاضر هنگام راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی با مشکل مواجه شدیم . می توانید دوباره امتحان کنید یا هم اکنون از فارسی به زبان انگلیسی (آمریکایی) استفاده کنید.

چند راه حل برای مشکل راه اندازی اینستاگرام به زبان فارسی در اندروید

تغییر آی پی مشکل را حل می کند !

نمیدانم چرا و به چه دلیلی ؟! ولی روشن کردن VPN من باعث شد که زبان فارسی اینستاگرام خیلی سریع راه اندازی شود. تعییر آی پی باعث شده که خیلی سریع وارد اینستاگرام فارسی شوم. ولی خاموش کردن آن دوباره باعث بروز این مشکل شد. که نشان دهنده است اینستاگرام برای کاربران ایرانی دچار مشکلاتی دارد. ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد که از توضیح دادن آن ها در این مقاله خودداری می کنیم.

 

در هر صورت مشکل ورود به اینستاگرام فارسی هرچه باشد ، مشکلی آزاردهنده می باشد.

یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید

این اولین کاری است که باید انجام دهید ، به منوی برنامه اینستاگرام بروید و بر روی گزینه Log Out یا خروج ضربه بزنید. حتی در صورت عدم فراموش نکردن رمزعبور اکانت خود حساب ها را حذف کنید. و دوباره وارد شوید.

یک بار از حساب کاربری خود خارج شوید

حافظه نهان برنامه را پاک کنید

حافظه کش برنامه ها پر می شود و اگر گوشی شما بصورت خودکار آن را خالی نمی کند ، باید خودتان کش برنامه هایی مثل اینستاگرام را حداقل ماهانه حذف کنید. تا برنامه شما سبک تر شود و برخی مشکلات رفع شوند.

 

برای این منظور به تنظیمات بروید و به بخش  برنامه ها یا APPS  و سپس مدیریت برنامه ها شوید. و سپس از لیست موجود برنامه اینستاگرام را باز کنید. سپس بر روی گزینه ای به اسم پاک کردن داده ها (Clear Data) ضربه بزنید.

حافظه نهان برنامه را پاک کنید

ابتدا حافظه پنهان (Cashe) ، سپس همه برنامه ها را ببندید و دوباره سعی کنید وارد اینستاگرام شوید. اگر مشکل حل نشد ، می توانید سپس از همان بخش قبل پاک کردن همه داده ها (Clear All Data) را بزنید.

مشکل راه اندازی اینستاگرام به فارسی

به احتمال زیاد مشکل شما حل خواهد شد ، ولی اگر بازهم با مشکل راه اندازی اینستاگرام روبرو هستید ، می توانید به روش بعدی مراجعه کنید.

آپدیت اینستاگرام

به لینک نصب برنامه اینستاگرام در فروشگاه گوگل پلی بروید و سپس بررسی کنید آیا بروزرسانی برای اینستاگرام منتشر شده است یا خیر ؟ در صورت وجود بروزرسانی آن را نصب کنید.

آپدیت اینستاگرام

با کلیک بر روی لینک زیر اینستاگرام در گوگل پلی گوشی شما باز می شود و سعی کنید بررسی آپدیت برای این برنامه را بررسی کنید.

 حذف برنامه

این آخرین راه حلی است که باید بکار بگیرید ، اگر این مشکل از بین نمی رود و چند وقتی می باشد که گریبان شما را گرفته است ، پس باید یک بار برنامه را حذف کنید و سپس آن را دوباره از منابع معتبر دانلود کنید و نصب کنید.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد