همه چیز درباره اینستاگرام

چگونه به اینستاگرام ایمیل بزنیم؟ (یا تماس بگیریم؟)
امروز جمعه 28 اردیبهشت 1403
تبليغات تبليغات

چگونه به اینستاگرام ایمیل بزنیم؟ (یا تماس بگیریم؟)

چگونه به اینستاگرام ایمیل بزنیم؟ (یا تماس بگیریم؟)

تماس گرفتن با اینستاگرام کار خیلی راحتیست. مشکل اصلی این است که مسئولین اینستاگرام به تماس شما جواب بدهند و مشکل شما را حل کنند. در هرصورت آگاهی از همه گزینه های موجود برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام بسیار مهم است. ما در این مقاله بهترین راه ها برای کمک گرفتن از اینستاگرام را در اختیارتان می گذاریم.

ایمیل و شماره تماس با اینستاگرام

شماره تماس اینستاگرام ۶۵۰-۵۴۳-۴۸۰۰ و ایمیلی که از طریق آن می توانید با اینستاگرام ارتباط برقرار کنید support@instagram.com است. فقط توجه داشته باشید احتمال اینکه به تماس شما جوابی داده نشود زیاد است.

چه گزینه هایی وجود دارد؟

متاسفانه اگر کاربر عادی اینستاگرام باشید در مقایسه با کانال های رسمی اینستاگرام گزینه های محدودی برای تماس با مسئولین این برنامه دارید. خب، ما میدانیم که شنیدن این خبر اصلا خوشایند نیست؛ اما چه می شود کرد؟ اینها همه سیاست های اقتصادی یک برنامه رایگان است. در حقیقت شما و توجه شما یک محصول به شمار می رود؛ به این معنی که اگر شما یکی از ۷۰۰ میلیون محصول موجود در اینستاگرام باشید و به مشکل بربخورید، اولویت زیادی برایتان قائل نمی شوند. آنها صدها دلار هزینه صرف این نمی کنند که مشکل شما را حل کنند. اینستاگرام باهوش تر از این حرفهاست. به جای اینکار، اینستاگرام چنین مسائلی را نادیده می گیرد و روی یک محصول درآمدزای جدید تمرکز می کند.

اگر جزو اینفلوئنسرها یا تولید کننده های محتوا در اینستاگرام هستید و بیش از دهها هزار دنبال کننده دارید، مسیرهای غیر رسمی دیگری با درجات مختلف موفقیت برای حل مشکلتان وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

چرا تماس با پشتیبانی اینستاگرام اینقدر دشوار است؟

اینستاگرام بیشتر از ۷۰۰ میلیون کاربر دارد و تعداد درخواست هایی که برای پشتیبانی دریافت می کند بسیار چشمگیر است. اگر از هر ۱۰۰ کاربر یک نفر در سال با اینستاگرام تماس بگیرد، باز هم بیش از ۷ میلیون درخواست پشتیبانی در سال یا ۱۸ هزار درخواست در روز خواهد داشت. حالا ممکن است با خودتان بگویید: “خب، در اینصورت ساعتی فقط ۷۰۰ درخواست ارسال خواهد شد و این برای شرکتی که از فیس بوک منبع گرفته کار راحتیست”.

ولی صادقانه اش این است که واقعا این کار ساده نیست! برخی اوقات مشکلاتی برای طیف وسیعی از کاربران به وجود می آیند که برطرف کردن آنها به طور اتوماتیک و خودکار برای یک برنامه رایگان راحت نیست. ولی از طرفی هم بخش اندکی از کاربران که از اینفلوئنسرها و تولید کنندگان محتوا تشکیل شده اند واقعا سزاوار توجه برای حل مشکلشان هستند. این کاربران، اینستاگرام را فعال و پویا نگه می دارند و قیمت سهام فیس بوک را بالا می برند. برای همین، چنین کاربرانی ارزش این را دارند که به مشکلاتشان به طور ویژه ای رسیدگی شود؛ اما اینستاگرام برای آنها هم مسیر ویژه و خاصی ارائه نمی کند.

نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام به عنوان یک کاربر عادی

اگر کاربر عادی اینستاگرام هستید و به مشکل برخورد کرده اید، با اینکه احتمالش کم است اما هنوز هم می توانید کمک دریافت کنید. بهترین کار در چنین مواقعی ارسال درخواست پشتیبانی به Instagram.com است.

دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

۱- به صفحه Instagram.com بروید.

۲- به پایین صفحه بروید و روی گزینه Support کلیک کنید.

۳- در منوی سمت چپ ، روی Privacy and Safety Center کلیک کنید.

۴- روی قسمت Report Something کلیک کنید.

۵- مشکلی که قرار است آن را گزارش کنید انتخاب کنید.

۶- دنبال لینک مربوط به مشکلتان بگردید.

۷- هر مشکل یک فرم مخصوص برای پر کردن دارد.

نحوه ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام به عنوان یک اینفلوئنسر

اینفلوئنسر یعنی افراد پرطرفداری که اکانت تایید شده داشته و یک تیک آبی رنگ بالای تصویر پروفایلشان هست. اگر در اینستاگرام اینفلوئنسر (Influencer) باشید به احتمال زیاد مورد حمله قرار خواهید گرفت. احتمال اینکه افرادی سعی کنند کنترل حساب کاربری تان را در دست بگیرند و برای موارد مثل سرقت، سوء استفاده از نام شما و یا فروش اکانتتان از آن استفاده کنند زیاد است.

اگر در فیس بوک عضو باشید روزانه تعداد زیادی از پست هایی را می بینید که اینفلوئنسرهای مختلف در آنها خبر از دزیده شدن اکانتشان داده اند و برای باز پس گیری آن درخواست کمک می کنند.

همانطور که در بالا هم گفتیم، اینستاگرام مسیر رسمی خاصی برای دریافت درخواست اینفلوئنسرها ندارد. تلاش های شما به همراه سایر درخواست ها از طریق کانال های استاندارد در کنار درخواست هزاران کاربر دیگر، بدون عکس پروفایل و بدون نشان دادن تعداد فالوئرها برای اینستاگرام ارسال می شود.

این مساله به این معناست که بهترین راه برای شما استفاده از روش های غیر رسمی است. برای این کار شما باید دنبال کسی بگردید که با اینستاگرام در تماس است. این مورد ممکن است دوستتان باشد یا کسی باشد که نماینده اینستاگرام است؛ مثلا یک کارمند اینستاگرام یا فردی که در یکی از شرکت های تبلیغاتی بزرگ شریک اینستاگرام کار می کند.

اگر سراغ این مطلب آمده اید احتمالا کسی را پیدا نکرده اید که بتواند به شما کمک کند؛ بنابراین باید کمی پول خرج کنید. نبود پشتیبانی رسمی، بازار سیاهی ایجاد کرده که در آن کارمندان اینستاگرام بسته به وظیفه و شغلشان و در ازای دریافت هزاران دلار، خدمات پشتیبانی غیر رسمی به کاربران ارائه می کنند.

هزینه این کار به اینکه حساب کاربری شما چه میزان درآمد برایتان ایجاد می کرده، برند شما چقدر مهم بوده و یا اینکه چقدر در جذب مخاطب موفق بوده اید بستگی دارد ولی با این حال قطعا باید پول زیادی برای باز پس گیری اکانتتان خرج کنید.

امیداوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد با تشکر تیم جاینت اپز.

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد